Actualitate, Economie, Fun&Monden

Clipul de promovare a Reşiţei a costat de 3 ori mai mult decât cel al staţiunii Mamaia!!!

În şedinţa ordinară a Consiliului Local Reşiţa din luna octombrie a anului 2016, pe ordinea de zi a fost introdus un proiect de hotărâre care prevedea achiziționarea unui spot publicitar care va promova locurile de muncă din Reșița, spot ce urma să fie realizat de regizorul Iură Luncașu. Preţul plătit de primărie pentru clipul de promovare a Reşiţei se ridică la 135.000 lei, adică aproximativ 30.000 de euro.

 
Primarul, Ioan Popa, declara la vremea respectivă: „Se lucrează la un spot publicitar. S-a filmat și ieri în centrul orașului, la universitate, la bazinul de înot și la meciurile de handbal. Se creează un spot publicitar al orașului, cu o durată de un minut și 30 de secunde probabil, pe care îl vom promova prin social media, pe care îl aveam oricum în discuție cu domnul Iură Luncașu ca și un pas pe care vreau să îl fac pentru oraș. A rămas imposibilă finanțarea filmului, din cauză că cinematografia după aceea vinde bilete și cineva încasează bani. De asta finanțăm direct acest spot publicitar. Vreau să vă spun că eu am plătit și spoturi cu 50.000 de euro, am două spoturi plătite pe o firmă privată, în 2004 și 2006. Pentru un spot de un minut se filmează și 5-6 ore, se montează în studio.”

 
Asociația Litoral Delta Dunării a lansat un nou clip de promovare a staţiunii Mamaia. Acesta a costat 10.000 de euro şi are o durată de peste 7 minute. Filmările au durat 3 luni şi pentru realizarea acestuia au fost folosite camere performante şi drone. Clipul va fi folosit anul viitor pentru promovarea stațiunii Mamaia la târgurile de turism, atât de la noi cât şi peste hotare, anunţă cei de la digi24.

Spotul Resitei este de negăsit, însă vă putem prezenta pe cel al staţiunii Mamaia:

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*