Actualitate, Economie

RO-A-TIR reintroduce subvenţiile pentru transportul pensionarilor

Poate părea imposibil ca o firmă privată să poată reintroduce aceste subvenţii, dar dacă aveţi răbdare să citiţi următoarele rânduri o să înţelegeţi cum s-a putut întâmpla acest lucru .

O să încep prin a vă reaminti că în luna august anul trecut, la iniţiativa primarului, grupul de consilieri locali din partea PNL+PV au votat reducerea numarului tichetelor pentru transportul pensionarilor cu pensii mai mici de 600 de lei, respectiv eliminarea acestora pentru cei care au pensia mai mare de această valoare. Pensionarii ies vineri în stradă!

Ce i-a făcut pe consilieri şi pe primar să revină asupra deciziei?

Poate vă imaginaţi că aceştia au realizat între timp că decizia din luna august a fost eronată sau poate că situaţia economică a oraşului este roz? Ambele răspunsuri sunt greşite!!! Motivele care au stat la baza acestei decizii sunt legate de faptul că primăria a avut nevoie să despăgubească firma RO-A-TIR pentru parcul de auto.

Firma RO-A-TIR a condiţionat vânzarea depoului de tramvaie de achiziţia parcului auto, o strategie corectă ţinând cont de faptul că primăria a anunţat că intenţionează să renunţe la serviciile acesteia. Problemele au apărut atunci când s-a constat că legea nu permite primăriei achiziţia unor mijloace de transport care au normele de poluare mai jos de EURO 3. S-a găsit o metodă de eludare a legii şi anume închirierea de către primărie a acestor autobuze, autobuze denumite în timpul negocierilor de către proprietarul RO-A-TIR ,,rable”. Surse care au participat la şedinţă ne-au informat că viceprimarul Gabriel Duruţ, prezent şi el la negocieri, le-a cam stricat planurile informând părţile că primăria poate asigura transportul în comun cu propriile mijloace de transport dacă acestea sunt în proprietatea ei sau dacă sunt achiziţionate printr-un leasing operaţional. Închirierea acestora de la RO-A-TIR ar putea ridica probleme legale pentru ambele părţi. Aceleaşi surse spun că tot Duruţ a fost cel care a propus soluţia ca în loc să se închirieze de la firma transport autobuzele, primăria să revină cu nivelul subvenţiilor la nivelul subvenţiilor anterioare lunii august 2016 şi astfel firma să îşi mărească încasările cu aproximativ 100.000 de lei lunar!

Aşa că nici psd-istii, nici protestele pensionarilor sau alte aspecte de ordin moral sau uman nu au reuşit să motiveze actuala administraţie locală să redea oamenilor o facilitate meritată. Nevoia de profit a unei firme private a cântărit mai mult decât toate cele amintite şi astfel pensionarii pot să le mulţumească pentru tichete contribuabililor la bugetul local, dar şi celor de la RO-A-TIR!!!

Dacă marţi acest proiect va întruni voturile necesare firma RO-A-TIR reuşeşte să aibe parte de o poveste cu sfârşit fericit în urma colaborării cu municipalitatea reuşind să vândă atât depoul la un supra preţ către primărie, cât şi rotunjirea veniturilor astfel încât să îşi acopere cheltuielile cu parcul auto. Toate acestea în ciuda faptului că primarul anunţa anul trecut un război total cu aceştia, fiind dispus să sacrifice atât capital electoral, cât şi subvenţiile oamenilor.

CITESTE SI: Primăria Reşiţa s-a înţeles cu RO-A-TIR pentru cumpărarea depoului. Va plăti 685.000 de euro!!!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*